Vi er e-mærket
1 dags levering
Hvor er mit trackingnummer?

Vi sender dit trackingnummer til den mail, som du angiver ved din bestilling. Du modtager den typisk samme dag eller dagen efter.

Dit trackingnummer når først frem til dig, når PostNord og GLS har hentet og behandlet din bestilling fra vores lager, hvilket ofte sker om natten. Du kan spore din pakke på enten www.gls.dk eller www.postnord.dk, og har du spørgsmål vedrørende selve leveringen, råder vi dig til at kontakte GLS på tlf. 76331100 eller PostNord på tlf. 70707030.

Mangler du stadig dit trackingnummer? Kontakt vores kundeservice og få hjælp.

Hvad er leveringstiden?

Vi gør alt for, at du får dine varer så hurtigt som muligt. Leveringstiden afhænger af om, du vælger varer fra lokal- eller fjernlager. Tjek den forventede leveringstid på produkterne. Grøn for lokallager og gul for fjernlager.


Dag-til-dag levering Bestil før kl. 15.00 og modtag næste dag.
Dette gælder ca. 10.000 varenumre fra vores lokallager og på hverdage.

Bestilling fra fjernlager
Bestil før kl. 15.00 og modtag inden for 3-7 hverdage.

Hvad er jeres leveringspriser?

Vi leverer med PostNord og GLS til hele Danmark, og vi sender din bestilling af sted for 29 kr.

GRATIS fragt, hvis du køber for over 500 kr. Du vælger selv leveringsform.

 

Leveringsformer og -priser:

Afhentning i butik 0 kr.
   
Postnord Privat 49 kr.
Postnord Erhverv 29 kr.
PostNord Pakkeboks/Posthus 29 kr.
   
GLS Pakkeshop 29 kr.
GLS Erhverv 29 kr.
   
Sender I til udlandet?

Vi sender til Grønland, Færøerne og en række lande inden for EU’s grænser.

Fragtprisen afhænger af land og vægten på din bestilling.

Se om det land, du søger, er på vores liste under fakturaadresse, når du bestiller.

Kan jeg afhente i jeres butik?
Ja, bestil dine varer online og vælg afhentning i vores butik i Fredericia. Du finder butikkens adresse og åbningstider her.
Kan jeg få flere varer med i min bestilling?

JA – hvis du er meget hurtig!

Kontakt os straks for at høre, hvorvidt det er muligt.

Du skal så lave en ekstra bestilling på de varer, som du vil have med, og vælge ”afhentning” i leveringsform. Ydermere skal du skrive følgende i kommentarfeltet ”Tillægsbestilling” samt ordrenummer på din første bestilling.

Kan jeg betale med EAN-faktura?

EAN-faktura kan anvendes af offentlige institutioner, bl.a. børnehaver og skoler.

Under betalingsmetode kan du vælge EAN-faktura, hvor du skriver dit EAN-nummer, personlige reference samt andre nødvendige oplysninger. Vi godkender herefter din bestilling og sender en faktura via Virk.dk.

Bemærk: Du skal minimum bestille for 500 kr. og faktura skal betales inden for 14 dage fra leveringsdato.

Hvornår bliver pengene trukket?

Vi trækker først pengene, når ordren er afsendt fra lageret. Men i nogle tilfælde kan der gå op til flere dage før vi hæver pengene.

Hvordan betaler jeg?
Vi tager imod følgende betalingsmidler:
• Dankort / VisaDankort
• Visa / Visaelectron
• Mastercard Credit / Debit
• American Express
• JCB
• Elektronisk faktura ( EAN-nummer )
• Forudbetaling/Bankoverførsel (Bemærk: Denne metode er ikke dækket af indsigelsesordningen)

Kortbetaling
Der opkræves IKKE transaktionsgebyr ved brug af kreditkort. Vi benytter en sikker krypteret forbindelse (SSL), der sender dine oplysninger direkte til PBS. Hverken vi eller andre kan se disse oplysninger, ligesom vi heller ikke kan trække et større beløb end det, du har godkendt. Hvis du oplever misbrug, kan du altid sende en indsigelse til din bank. Der er ingen selvrisiko, når du handler med kreditkort hos Temashop.

Elektronisk faktura (EAN)
Vi tilbyder betaling med EAN-faktura til en række offentlige institutioner, bl.a. børnehaver og skoler. For at anvende denne betalingsmetode skal du minimum købe for 500 kr.

Bankoverførsel/forudbetaling
Du kan vælge at betale for din bestilling med en bankoverførsel. Der påregnes dog ekstra leveringstid på 1-2 hverdage, da der i nogle tilfælde kan gå op til 2 dage før, vi har modtaget din betaling. Husk at oplyse dit ordrenummer, når du foretager selve bankoverførslen. Bemærk: Denne betalingsmetode er ikke dækket af indsigelsesordningen.


Kan I hjælpe mig med at gennemføre min bestilling?

Hvis du oplever problemer, hænger det muligvis sammen med den browser, du anvender. Anvender du Internet Explore, anbefaler vi, at du i stedet prøver Google Chrome eller Firefox.

Jeg kan IKKE lægge varer i kurven...
Det kan muligvis være dine sikkerhedsindstillinger eller antivirus, der skaber problemer. Din browser tillader der for med stor sandsynlighed ikke cookies. Cookies er små filer, der midlertidigt bliver gemt i din browser og husker, hvad der er i din indkøbskurv. Prøv at ændre dine indstillinger, så du tillader cookies.

Jeg kan IKKE vælge posthus eller pakkeshop...
Vores webshop kalder direkte op til PostNord og GLS, når du vælger leveringsmetode. Af og til er deres service nede, hvorfor det ikke er muligt at vælge posthus eller pakkeshop. Kontakt kundeservice for at finde en løsning.

Hvorfor kommer betalingsvinduet ikke frem?
Det kan muligvis være dine sikkerhedsindstillinger eller antivirus, der skaber problemer. Din browser tillader derfor med stor sandsynlighed ikke cookies. Cookies er små filer, der midlertidigt bliver gemt i din browser og husker, hvad der er i din indkøbskurv. Prøv at ændre dine indstillinger, så du tillader cookies. Problemet kan også opstå, hvis du har forhindret popup-vinduer eller har installeret et plugin, der blokerer.

 

Hvis du fortsat oplever problemer med at bestille, er du velkommen til at ringe til os eller sende en besked, så vi kan foretage bestillingen for dig. Vi gør dog opmærksom på, at vi skal gennemføre bestillingen på nøjagtig samme måde som dig, hvilket også indebærer, at du oplyser os om dine kreditkortinformationer medmindre, at du ønsker at foretage en bankoverførsel og vente 2 dage på, at vi modtager betalingen.

Hvad er ViaBill?

Med ViaBill flex kan du købe dine varer nu og betale om 14 dage rentefrit. Vi sender varen, og kort efter modtager du en opkrævning fra ViaBill på den mail, som du har anvendt ved bestillingen. Af sikkerhedsmæssige årsager bliver du bedt om at identificere dig med Nem-ID, så du bør have dit nøglekort klar, hvis du vælger ViaBill.

Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail. Betalingen kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold.

Gebyrer og transaktionsgebyr ved brug af ViaBill:
Transaktionsgebyr: 1,95% af ordrebeløb
Ekspeditionsgebyr: 10 kr. pr. transaktion


Kontakt ViaBill, hvis du har spørgsmål i forbindelse med anvendelse af deres service: www.viabill.dk/henvendelse

Hvordan er min reklamationsret?

Du har 2 års reklamationsret på alle vores varer. Dette betyder, at du kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af situationen. Dette betinges af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

Vi anbefaler, at du altid kigger dine varer igennem ved modtagelse, og at der reklameres indenfor rimelig tid. Har du modtaget et ødelagt kostume, et kostume med en plet, forkert vare e.l., skal du straks kontakte os på tlf. 89938210 eller e-mail info@temashop.dk. Send et billede af fejlen, dit ordrenummer, og hvornår du skal bruge varen.

Vælger du at bruge eller reparere varen trods fejl, bortfalder din reklamationsret.

Sender du varen retur uden at kontakte os, refunderer vi ikke dine fragtomkostninger. I nogle tilfælde er det nemlig IKKE nødvendigt at returnere varen. Kontakt os for at finde en løsning.

Bemærk: Mange af vores varer er lavet i billigt materiale, der er beregnet til engangsbrug. Derfor kan varerne typisk anvendes 1-2 gange.

Hvad indebærer 30 dages fortrydelsesret?

Du har altid 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen og originalemballagen tilbageleveres i pæn og ubrugt stand.

Du betaler selv fragten, når du sender varer retur, og det er dit ansvar, at varerne når sikkert frem til os.

Bemærk: Du må IKKE afprøve eller bryde forseglingen/emballagen på parykker, kontaktlinser, sminke, øjenvipper, lingeri, strømper og andre engangsartikler grundet hygiejnemæssige årsager. I så fald bortfalder din fortrydelsesret.

Se vores returguide her.

Hvordan returnerer jeg min pakke?

Returnering

Fortryder du dit køb hos os? Du er velkommen til at sende retur. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du bruger varen på en måde, som forringer salgsværdien væsentligt.

Vi gør desuden opmærksom på, at følgende varer IKKE kan returneres: parykker, kontaktlinser, lingeri, strømper, sminke, kunstige øjenvipper og andre engangsartikler.

Se vores fulde returguide her.

Hvordan ombytter jeg?

Ønsker du at bytte din vare til en anden størrelse eller farve? Benyt dig af dine 30 dages returret og byt din vare.

1. Bestil nyt kostume i anden størrelse og få det tilsendt, mens du sender det andet retur og får pengene tilbage. Dette er den hurtigste metode.

2. Send kostumet retur, vedlæg faktura eller seddel, hvor du skriver, at varen skal byttes til en anden størrelse eller farve.

Jeg har modtaget en forkert/defekt vare. Hvad gør jeg?

Se altid dine varer igennem ved modtagelse. Det giver dig mulighed for at reklamere inden for rimelig tid.

Har du modtaget en forkert eller defekt vare? Kontakt os med det samme!

Send os en mail på info@temashop.dk. Skriv dit ordrenummer, hvornår du skal bruge varen, vedhæft billede og beskriv fejlen.
I nogle tilfælde er det IKKE nødvendigt at sende varen retur, og derfor skal du kontakte os for at finde en løsning.

Vælger du at bruge varen eller reparere den trods fejl, bortfalder din returret.

Bemærk: De fleste af vores produkter er lavet af billigt materiale og kan derfor oftes kun anvendes 1-2 gange.

Har I fysisk butik eller prøverum?

Ja, vores smilende personale står klar til at byde dig velkommen i vores butik i Fredericia. Siden maj 2016 har vi budt et hav af feststemte kunder velkommen i vores fysiske butik. Her er det muligt at se og prøve udvalgte kostumer, tilbehør og pynt.

Læs mere om vores butik her.

Hvad er jeres handelsbetingelser?
Handler I med B2B og engros?

Vi sælger typisk til private kunder, men vi er altid imødekommende overfor forespørgsler.

Vi kan bl.a. tilbyde specialproduktion og arrangere levering til større events og forlystelsesparker.

Kontakt hvis du har spørgsmål vedrørende B2B eller engros.

Har I prisgaranti?

Ja, du får altid 100% prisgaranti hos os. Hermed sikrer vi, at du får den bedste og laveste pris.

Alle vores varer er omfattet af ordningen. Ønsker du at benytte vores prisgaranti er kravet, at konkurrentens webshop eller butik er danskejet, og at varerne er identiske. Varen skal desuden være på lager hos konkurrenten, og varen skal være i samme størrelse.

Har du fundet en vare billigere et andet sted? Kontakt vores kundeservice og vedhæft linket. Vi sørger herefter for, at varens pris bliver matchet.

Processen kan gøres hurtigere! Hvis du allerede nu foretager din bestilling til normalpris, og herefter kontakter kundeservice på info@temashop.dk med ordrenummer og vedhæftet link inden for 14 dage. Vi krediterer så differencen.

Bemærk: Prisgarantien gælder ikke ved tilbud, og det er ikke muligt at kombinere med andre rabatter.

Har I sikker nethandel?

Ja, tryg e-handel er centralt for os, og derfor overholder vi alle vedtægter indenfor nethandel og markedsføringsloven. Vi har det blå e-mærke, og derfor kan du være sikker på gennemskueligt købsforløb og service. Vi opfølger en lang række retningslinjer og kriterier for at opnå e-mærket og sikre dig som forbruger. Læs mere om e-mærket på www.emaerket.dk.

Ordrebekræftelse og faktura

Ordrebekræftelse
Når din bestilling er modtaget, sender vores system en ordrebekræftelse til din e-mail. Hvis denne skulle udeblive eller du af andre årsager ikke har denne længere, kan du altid kontakte på info@temashop.dk og bede om at få en ny tilsendt.

Faktura
Når vi har behandlet din ordre, modtager du en ny e-mail med en faktura. Foretager du din ordre i weekenden, vil du højst sandsynligt først modtage denne i løbet af mandag. Skulle den udeblive, kan den også hentes ved at logge ind på din konto eller du kan kontakte os på info@temashop.dk og få fremsendt en ny. Ønskes en faktura fremsendt med almindelig post, koster dette 19 kr.

Hvad bruger I mine personlige oplysninger til?

For at du kan bestille varer, skal du oplyse eller registrere dig med følgende oplysninger:
• Navn
• Adresse
• Telefonnummer
• E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke. Du er derfor altid informeret om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Oplysningerne afgivet til Temashop.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Når du er registreret hos Temashop.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Personoplysningerne registreres hos Temashop.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Direktøren og de ansatte hos Temashop.dk har adgang til de oplysninger, der er registreret om dig. Vi gør desuden opmærksom på, at vi ikke opbevarer eller transmitterer kundeoplysninger krypteret. Den dataansvarlige hos Temashop.dk er: Daniel Diness Andersen.

Hvilken størrelse skal jeg vælge?

Vores størrelser varierer fra produkt til produkt, og derfor anbefaler vi altid, at du tjekker størrelsensguiden på den specifikke vare.

Er du fortsat i tvivl om størrelsen? Kontakt os for at høre nærmere eller bestil flere størrelser og send varerne, der ikke passer retur til os.

Hvad indeholder kostumet?

På produktsiden oplyser vi altid, hvad der medfølger. Kig efter og læs under "pakken indeholder" og få oplyst, hvad der nøjagtigt medfølger.

Fortsat i tvivl? Kontakt os for at høre, hvad kostumet indeholder på enten info@temashop.dk eller tlf. 89938210.

Hvad er kostumet lavet af?

Størstedelen af vores kostumer er lavet af polyester for at sikre lave priser. Du er dog altid velkommen til at kontakte os for at høre nærmere.

Kan jeg vaske kostumet?

Generelt tåler vores produkter ikke maskin- eller håndvask. Vi anbefaler derfor, at du afleverer kostumet hos et professionelt renseri.

Nogle kostumer har en vaskevejledning. Vi anbefaler dog altid, at du afleverer dit kostume hos et professionelt renseri - og vi fraskriver os alt ansvar, hvis du selv vasker kostumet.

Bemærk: Størstedelen af vores kostumer kan anvendes 1-2 gange.

Har i en butik?

Ja, vi har en fysisk butik i forlængelse af vores lager og kontor i Fredericia.

Vores smilende butikspersonale står klar til atbyde dig velkommen. Vi tilbyder et spændende udvalg af vores mest populære kostumer og tilbehør samt sæsonrelaterede varer. Ydermere er det muligt at hente pakker i butikken.

Find mere information, åbningstider og adresse her.

Jeg har bestilt. Kan jeg få flere varer med?

JA – hvis du er meget hurtig!

Kontakt os med det samme for at høre, hvorvidt det er muligt. Det kræver nemlig, at vi IKKE har pakket og afsendt din bestilling.

Du skal foretage en ekstra bestilling på de varer, som du vil have med, og vælge ”afhentning” i leveringsform. Ydermere skal du skrive følgende i kommentarfeltet ”tillægsbestilling” samt ordrenummer på din første bestilling.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Ved fortrydelse af bestilling eller returnering af varer, går der typisk 1-10 hverdage før din sag bliver behandlet, og pengene er tilbage på din konto.

Hvis din betaling endnu ikke er gennemført, har vi mulighed for at slette den. I forbindelse med at slette betalinger gør vi opmærksom på, at banken eller NETS ofte reserverer pengene, når du betaler med debitkort. Det betyder, at pengene bliver reserveret i op til 28 dage. Kontakt din bank for at høre nærmere om dette.

Hvor hurtigt leverer I?

Tjek lagerstatus og leveringstider på de enkelte varer. Vi har omkring 10.000 varer på lokallager, der kan leveres på 1 dag.

Lokallager
Varer fra vores lokallager leveres fra dag-til-dag.

Fjernlager Varer fra vores fjernlager leveres i løbet af 3-7 dage.

Læs mere om levering her.

Hvor hurtigt svarer I på henvendelser?

Vi svarer altid så hurtigt som muligt, når du kontakter os på info@temashop.dk, chat eller sociale medier.

Vores kundeservice holder åbent mandag - fredag fra kl. 9.00-16.00 (frokostlukket fra 12.00-13.00).

Vi svarer typisk på din mail i løbet af 1 time, og der går aldrig mere end 12-15 timer på hverdage.

Hvis det haster, bør du kontakte os på tlf. 89938210 i vores åbningstid.

Vent venligst...

Continue shopping or View cart & checkout