GRATIS FRAGT* & 30 DAGES RETURRET *PÅ ORDRER OVER 500 DKK
  • 30 dages fuld returret
  • Dag-til-dag levering
  • Fragt fra 29 kr.
Hvor er mit Track'n'trace nummer?

Et Track'n'trace nummer er en forsendelseskode, som bruges til at spore din forsendelse.

Vi sender dit track'n'trace nummer til den mail, som du har angivet ved bestillingen oftest senere samme dag eller dagen efter. Da både Postdanmark og GLS arbejder om natten, kommer tracking først efter vi har fået hentet pakker. Har du ikke modtaget dit track'n'trace nummer dagen efter din bestilling er afsendt, kan du kontakte os på info@temashop.dk , så gør vi, hvad vi kan for at sende tracking til dig.

Du kan spore din pakke på enten www.gls.dk eller www.postdanmark.dk - hvis du har spørgsmål omkring din trackingkode, så kan du ringe til enten GLS på 76 33 11 00 eller til Post Danmark på 80 20 70 30.

Leveringsinformation

Når du bestiller varer fra Temashop.dk, kan du selv vælge mellem flere leveringsmetoder. Derfor kan leveringsgebyret variere
fra 0 til 129,00 kr. Du kan se en oversigt over de forskellige fragtpriser her.

Bestillinger fra lokallager - DAG TIL DAG levering
Når du bestiller varer fra vores lokallager, har du følgende muligheder:

Afhentning: Når du bestiller varer fra vores lokallager, kan du vælge at afhente disse på adressen i hverdage kl. 14.00 til 16.00: Temashop.dk, Østerskovvej 2, Pjedsted , 7000 Fredericia
Ved bestilling inden kl. 14 kan ordren afhentes den næste hverdag. 

Levering med GLS: Bestillinger modtaget inden kl. 14.00 leveres efterfølgende hverdag. Når du vælger GLS, kan du få pakken leveret til en firmaadresse eller vælge at få den sendt til den nærmeste GLS pakkeshop, hvor du kan afhente pakken. Når du har indtastet dit postnummer under bestillingen, kan du se, hvilke pakkeshops du kan vælge i dit nærområde - husk at oplyse dit mobilnummer, så du kan få en besked, når pakken er ankommet til den valgte pakkeshop.
Levering med PostDanmark: Bestillinger modtaget inden kl. 14.00 leveres efterfølgende hverdag. Pakker med PostDanmark kan blive leveret med og uden omdeling. Dette betyder, at pakken enten kan leveres direkte til døren eller at pakken afleveres på dit nærmeste posthus, postbutik eller døgnposten. Når pakken er leveret på en af de tre nævnte afhentningssteder, bliver du automatisk informeret. Denne information modtager du enten pr. e-mail, sms eller brev. Du modtager desuen u en track'n'trace-kode, så du kan følge din pakke


Bestillinger fra fjernlager 3-7  hverdage
 
Når du bestiller varer fra vores fjernlager, har du følgende muligheder:
 
 
Levering med GLS: Bestilinger modtaget inden kl. 14.00 leveres inden for 3-7 hverdage. Når du vælger GLS, kan du få pakken leveret til en firmaadresse eller vælge at få den sendt til den nærmeste GLS pakkeshop, hvor du kan afhente pakken. Når du har indtastet dit postnummer under bestillingen, kan du se, hvilke pakkeshops du kan vælge i dit nærområde - husk at oplyse dit mobilnummer, så du kan få en besked, når pakken er ankommet til den valgte pakkeshop.

Levering med PostDanmark: Bestillinger modtaget inden kl. 14.00 leveres inden for 3-7 hverdage. Pakker med PostDanmark kan blive leveret med og uden omdeling. Dette betyder, at pakken enten kan leveres direkte til døren eller at pakken afleveres på dit nærmeste posthus, postbutik eller døgnposten. Når pakken er leveret på en af de tre nævnte afhentningssteder, bliver du automatisk informeret om, at din pakke er klar til afhentning. Denne information modtager du enten pr. e-mail, sms eller brev. Med PostDanmark modtager du en track'n'trace-kode, så du kan følge din pakke på www.postdanmark.dk.
 
BEMÆRK:
For levering til Bornholm og øerne skal der påregnes 1-2 ekstra dage.
Højsæson: Bemærk at i vores højsæsoner kan der forekomme forsinkelser.
Vejr: Vi tager forbehold for eventuelle forsinkelser pga. vejret.
 
 
 
Hvad er leveringstiden?

Alle varer fra lokallager leveres fra hverdag til hverdag hvis du har gennemført bestillingen inden kl 14. For varer fra fjernlager vil leveringstiden være mellem 3-7 hverdage. Leveringstiden står desuden også anført inde på produktet, grønt for lokallager og gult for fjernlager.

Hvad er jeres leveringspriser?

Ved levering til adresser i Danmark, er vores leveringspriser helt ned til 0,00 DKK. Vi leverer med både PostDanmark og GLS og du kan se fragtpriserne nedenfor.

Hvis din ordre er over 500 DKK sender vi GRATIS med Postdanmark eller GLS - du vælger selv.

LEVERINGSMETODER  
Afhentning på Temashop.dk 0,-
PostDanmark Privat 49,-
PostDanmark Erhverv
29,-
PostDanmark Posthus/Pakkeboks
29,-
GLS Erhverv 29,-
GLS Pakkeshop
29,-
GLS Morgenexpress (inden 10) 129,-
   
   

Varer fra lokallager bliver leveret indenfor 1-2 dage og varer fra fjernlager bliver leveret indenfor 3-7 dage afhængigt af hvor dette lager ligger (dette fremgår også inde på det enkelte produkt). Har du bestilt både varer fra fjernlager og lokallager, bliver bestillingen sendt samlet og du betaler kun én gang fragt.
Ønsker du at afhente varer fra vores fjernlager, skal du blot være opmærksom på at du først kan afhente bestillingen efter 3-7 dage og datoen hvor du kan afhente bestillingen står angivet i ordrebekræftelsen.

Kan I sende til udlandet?

info@temashop.dk levererer til en lang række lande indenfor EU's grænser samt Grønland og Færøerne. Du kan se, om det ønskede land står på vores liste under "Fakturaadresse" når du laver bestillingen. Fragtpriserne varierer fra land til land og i forhold til vægten på pakken.

Kan jeg afhente i Fredericia?

Vil du afhente din ordre i vores butik i Fredericia? Du kan under leveringsformer vælge "Afhentning" og så pakker vi ordren hurtigst muligt på adressen Østerskovvej 2, 7000 Fredericia.
Pakken kan afhentes i butikkens åbningstider

onsdag 13-16

torsdag 13-18

fredag 13-18

lørdag 10-14


Kan jeg få noget mere med min ordre?

JA - hvis du er hurtig!

Det kan godt lade sig gøre at få nogle flere ting med ordren, såfremt din anden ordre ikke allerede er pakket.
Skal du have noget mere med skal du kontakte kundeservice på info@temashop.dk,
så sætter vi din anden ordre på pause, så den ikke bliver pakket og afsendt.

Du skal så lave en ekstra bestillling på de varer du vil have med og vælge "Afhentning" i leveringsform.

Derudover skal du huske at angive i kommentarfeltet, at det er en tillægsbestilling samt ordrenummeret på din anden bestilling.

Kan jeg betale med EAN Faktura?

EAN-faktura kan kun bruges af offentlige institutioner, såsom børnehaver og skoler.

Under betalingsmetode kan du vælge 'EAN-faktura'. Her skriver du dit EAN-nummer samt personlig reference og andre nødvendige oplysninger. Vi vil derefter godkende din ordre og sende en faktura gennem virk.dk så hurtigt som muligt.

Bemærk at der er et minimumsbeløb på 500 kr for EAN bestillinger, og faktura skal betales indenfor 14 dage fra leveringsdato.

Temashop.dk

Hvornår bliver pengene trukket?

Vi trækker først pengene, når ordren er afsendt fra lageret. Men i nogle tilfælde kan der gå op til flere dage før vi hæver pengene.

Hvordan betaler jeg?

Betaling :

Temashop.dk kan der betales med følgende betalingsmidler:

• Dankort / VisaDankort
• Visa / Visaelectron
• Mastercard Credit / Debit
• American Express
• JCB
• Elektronisk faktura ( EAN-nummer )
• Forudbetaling/Bankoverførsel
( Bemærk, denne metode er ikke dækket af indsigelsesordningen )

Kortbetaling
Der opkræves ikke transaktionsgebyr for brug af kreditkort. Vi benytter en sikker krypteret forbindelse (SSL), der sender dine oplysninger direkte til PBS. Hverken vi eller andre kan se disse oplysninger, ligesom vi heller ikke kan trække et større beløb end det, du har godkendt. Hvis du oplever misbrug, kan du altid sende en indsigelse til din bank. Der er ingen selvrisiko, når du handler med kreditkort hos Temashop.

 

Elektronisk faktura (EAN) :
Hvis du bestiller til en offentlig institution, kan vi tilbyde dig at sende en elektronisk faktura. Husk at angive EAN nr. feltet ved bestilling. Da der er en del ekstra arbejde ved EAN fakturering skal du minimum handle for 500,00 kr.
Handler du for mindre, må vi i stedet henvise til kreditkort eller forudbetaling/bankoverførsel.

 

Forudbetaling / Bankoverførsel :
Du kan også vælge at betale for din bestilling med en bankoverførsel. Der påregnes dog en ekstra leveringstid på 1-2 hverdage, da der i nogle tilfælde kan gå op til 2 dage, før vi kan se din betaling. Husk at oplyse dit ordrenr. ved bankoverførsel.
Bemærk. Denne betalingsmetode er ikke dækket af indsigelsesordningen.

Kan I hjælpe mig med at gennemføre min bestilling?

Kan ikke ligge varer i kurven?

Det kan muligvis være fordi at dine internet indstillinger er sat meget højt og at din computer ikke tillader 'cookies'. En 'cookie' er en lille fil der midlertidig bliver gemt på din computer, som husker hvad der i indkøbskurven. Prøv at tillad cookies og se om det hjælper. Hvis ikke - så prøv at kontakt os og vi vil gøre hvad vi kan for at hjælpe dig med problemet.

Kan ikke vælge posthus eller pakkeshop?

Da vores hjemmeside kalder direkte op til PostDanmarks og GLS's servere, med oplysninger til pakkeshops etc., sker det nogle gange at deres service er nede. Så hvis du har problemer med at vælge en leveringsform, så ring eller skriv til os, så kan vi kigge på problemet. Du kan også vælge en anden leveringsform til samme pris og skrive i kommentarfeltet at du ønsker den anden leveringsform. Husk dog at skrive oplysningerne til den anden leveringsform som f.eks. pakkeshop informationer.

Hvorfor kommer betalingsvinduet ikke frem?

Her kan problematikken være den samme som ved indkøbskurven. Hvis du har en høj sikkerhedspakke på din browser eller i en antivirus på din computer, vil det spænde ben for betalingsmodulet også. Problemet kan også opstå, hvis du har forhindret pop-up vinduer, eller har installeret en begrænsende add on/plugin på din computer/browser..

Hvis du fortsat oplever problemer med din bestilling, er du velkommen til at ringe ind til vores kundeservice, så vi kan lave bestillingen for dig. Vi gør dog opmærksom på, at vi skal gennemføre bestillingen på nøjagtig samme måde som du - hvilket også indebærer kort informationer til sidst, med mindre du ønsker at lave en bank overførsel, og vente 2 dage på vi modtager betalingen.

Hvad er ViaBill?

Med ViaBill flex kan du købe dine varer nu og her og betale om 14 dage. Endda rentefrit. Det er sikkert og helt enkelt. Vi sender varen, og kort efter modtager du en opkrævning fra ViaBill på den mail, som du har valgt. Af sikkerhedsmæssige årsager, bliver du bedt om at identificere dig med Nem-ID, så du bør have dit nøglekort klar, hvis du vælger ViaBill.

Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail. Betalingen kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold.

Gebyrer og transaktionsgebyr, som bliver pålagt køber:

Transaktionsgebyr: 1,95% af ordrebeløb

Ekspeditionsgebyr: kr. 10,- pr. transaktion


Har du spørgsmål i forbindelse med brug af VIABILL (Opkrævning / rykker) så kontakt dem endelig via http://www.viabill.dk/henvendelse

Hvordan er min reklamationsret?

Der er 2 års reklamationsret på alle produkter. Dette betyder, at du kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af situationen. Dette betinges af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Har du modtaget et ødelagt kostume, et kostume med en plet, forkert vare e.l., så skal du kontakte os med det samme, enten på tlf. 89 93 82 10 eller e-mail til info@temashop.dk / temashop@temashop.dk . Du skal desuden sende et billede af fejlen til temashop@temashop.dk. I denne mail vedhæfter du billede/r, skriver dit ordrenummer og hvornår du skal bruge varen.


Vælger du, at bruge eller reparere varen selvom der er en fejl på den, kan vi ikke tage det retur eller bytte det efterfølgende. Vælger du at sende varen retur uden at have kontaktet os inden, refunderer vi ikke dine fragtomkostninger. I nogle tilfælde vil det nemlig ikke være nødvendigt at returnere produktet. Derfor skal du kontakte os med det samme, hvis du har modtaget et produkt med fejl på og afvente vores tilbagemelding.

Bemærk at de fleste af vores produkter er lavet af billigt materiale og kan derfor oftes kun anvendes 1-2 gange.


Vi anbefaler at du altid kigger dine varer igennem straks efter modtagelse og at der reklameres indenfor rimelig tid.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på mail. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Hvad indebærer 30 dages returret?

Du har 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen tilbageleveres i samme stand og mængde. Det er tilladt at prøve varen, men vælger du at returnere den, må varen ikke lugte brugt (af røg, sved m.m.) den skal pakkes pænt sammen og alt emballage skal med retur og denne skal også være i samme stand som ved modtagelse. Dette inkluderer både bøjler, papskilte, poser til kostumer og tilbehør, m.v.

Du har altid 30 dages fuld returret fra du modtager varen. Varen skal blot returneres i samme stand og emballage som du modtog den i. Du skal selv betale fragten for at sende retur - den vedlagte pakkeseddel er IKKE en returlabel, og kan ikke bruges til at sætte udenpå pakken. Hvis du endnu ikke har afhentet pakken og ikke ønsker den, kan du nægte modtagelse enten på posthuset eller ved fragtmanden, og pakken vil dermed blive sendt retur til os, hvorefter du vil få dine penge tilbage. BEMÆRK: Hvis du nægter modtagelse, eller undlader at afhente den på posthuset/pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften for at Post Danmark/GLS returnerer pakken til os.

Du må ikke bruge kostume emballagen som forsendelsens ydre eller klistrer pakkesedlen på den, da det er en del af kostumet og du derfor forringer værdien på kostumet.

 

Hvordan returnerer jeg min pakke?

Returnering / Fortrydelsesret

Af hygiejniske grunde tages følgende varer ikke retur, hvis de er brugt eller prøvet : parykker, kontaktlinser, trusser, oppustelige effekter, sminke, øjenvipper, strømper og andre engangsartikler.

Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, som forringer salgsværdien væsentligt. Dette gælder også, hvis tøjet lugter af røg, sved eller hvis der er kommet makeup på tøjet. Hvis du fortryder dit køb, kan du enten nægte modtagelse af pakken, aflevere varen på vores adresse alle hverdage mellem kl. 14 og kl. 16 (husk at tage ordrenummer med). Du kan også sende varerne retur til: 
Temashop ApS
Østerskovvej 2, Pjedsted
7000 Fredericia 
Mrk. Retur + Ordrenummer

Du betaler selv for at sende varerne retur. Modtagelse nægtes for varer, der sendes ufranko eller pr. efterkrav. Desuden tager vi heller ikke imod pakker, som er blevet sendt "uden omdeling" med Post Danmark. Når vi har modtaget pakken og har kontrolleret at disse varer lever op til reglerne for returnering, krediterer vi beløbet. Nægter du modtagelsen af pakken eller undlader at afhente den på posthuset/pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften. Du må ikke bruge varens emballage som forsendelse, ødelægge eller klistre pakkesedlen på denne.

Behandlingstiden på returvarer er op til 7 dage uden for højsæsonen og op til 14 dage i højsæsonen. Du modtager en elektronisk kreditnota, når vi har behandlet din sag.
Ved ordre gennemført med kortbetaling, overføres beløbet automatisk til samme kort. Hvis du ikke har brugt et betalingskort, bedes du oplyse dit registrerings- og kontonummer. 

Du skal altid vedlægge din følgeseddel, ordrebekræftelse eller faktura, når du returnerer varer. Skriv gerne også grunden til returnering af varerne.

Hvordan ombytter jeg?

Har du modtaget et produkt, som du gerne vil have byttet til anden størrelse eller farve? Så kan du altid benytte dig af vores 30 dages fuld returret, og dermed få det byttet. Afhængig af hvornår du skal bruge kostumet, er der to mulige ombytningsmetoder:

1. Du kan bestille kostumet i den anden størrelse på hjemmesiden og få det tilsendt, mens du sender det andet retur og får pengene tilbage for det. Når du sender hele ordren retur får du også fragten krediteret. (Denne måde er den hurtigste for dig og sikre dig at produktet ikke bliver udsolgt i mellemtiden)

2. Du kan også sende den ene størrelse retur og skrive på pakkesedlen eller fakturaen, som du sender med retur, at du gerne vil have ombyttet kostumet til en anden størrelse. Dog vil denne måde tage længere tid for dig, før du får kostumet og du kan risikere at kostumet er udsolgt i mellemtiden.

Det er ikke muligt at bytte et kostume til en helt anden vare, så skal du i stedet lave en ny bestilling på hjemmesiden.

Jeg har modtaget en forkert/defekt vare - hvad gør jeg?


Vi anbefaler at du altid kigger dine varer igennem straks efter modtagelse og at der reklameres indenfor rimelig tid.

Du skal sende en mail til info@temashop.dk, hvor du beskriver fejlen, vedhæfter fyldestgørende billede/r af varen, skriver dit ordrenummer og hvornår du skal bruge varen.
Vælger du, at bruge eller reparere varen selvom der er en fejl på den, kan vi ikke tage det retur eller bytte det efterfølgende.

Vælger du at sende varen retur uden at have kontaktet os inden, refunderer vi ikke dine fragtomkostninger. I nogle tilfælde vil det nemlig ikke være nødvendigt at returnere produktet. Derfor skal du kontakte os med det samme på mail.

Bemærk at de fleste af vores produkter er lavet af billigt materiale og kan derfor oftes kun anvendes 1-2 gange.

Fysisk butik eller prøverum?

Vi har i Maj 2016 slået dørene op for en butik, som ligger i stueetagen på Østerskovvej 2. Her står vores smilende personale klar til at hjælpe. Der er et spændende udvalg af vores mest populære kostumer og tilbehør, samt sæsonrelaterede varer man kan købe - og der er prøverum til at se om kostumet sidder godt.

Hvis man har et meget specifikt ønske til varer, anbefaler vi dog stadig, at man laver en bestilling på forhånd. Vælger du afhentning som leveringsform, vil ordren blive pakket og lagt klar til dig i butikken.

Butikken har åben onsdag 13-16, torsdag til fredag fra 13 til 18, og lørdag fra 10 til 14

Hvad er jeres handelsbetingelser?
Ordrebekræftelse

Når du har afsendt din bestilling til os, modtager du automatisk en ordrebekræftelse på din mailadresse.
Har du en konto hos os, vil du også kunne logge ind og se dine tidligere bestillinger/fakturaer.

Forbehold

Der tages forbehold for evt. fejl, prisændringer samt udsolgte/udgåede produkter ved enhver bestilling. Vi prøver at have en korrekt lagerstatus, men vi kan dog ikke altid garantere dette. 

Skulle et produkt ikke være tilgængeligt, vil du altid blive kontaktet enten på telefon eller e-mail. I vores højsæson (fastelavn, sidste skoledag, halloween mm.) kan der forekomme forsinkelser på pakker.

Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Dvs. du har 30 dage til at gøre os opmærksom på, at du ønsker at fortryde købet. Du har herefter yderligere 14 dage til at returnere varen. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde.
Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, som forringer salgsværdien væsentligt.
Hvis du fortryder dit køb, kan du enten nægte modtagelse af pakken, aflevere dem på vores adresse efter forudgående aftale eller sende varen retur til:

 

Temashop.dk, Østerskovvej 2, Pjedsted, 7000 Fredericia. Nægter du modtagelsen af pakken, eller lader være med, at afhente den på posthuset/pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften for at Post Danmark/GLS returnerer pakken til os. 


Du betaler selv for at sende varerne retur. Modtagelse nægtes for varer, der sendes ufranko, uden omdeling eller pr. efterkrav.
Når du fortryder dit køb, tilbagebetaler vi købesummen på det tilhørende betalingskort. Såfremt du ikke har brugt kreditkort ved betaling, skal du sørge for at oplyse dit registrerings- og kontonummer. Udbetaling sker, når vi har fået varerne retur og kontrolleret, at disse lever op til betingelserne for returnering.

Du skal altid vedlægge vores pakkeliste eller ordrebekræftelse / faktura, når du returnerer varer. Ved køb af udklædning og tilbehør er den originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at forsendelsen opfylder betingelserne for returnering. Du må ikke bruge varens emballage som forsendelse, ødelægge eller klistre pakkesedlen på denne.

Følgende varer kan af hygiejnemæssige årsager ikke tages retur, hvis de er brugt : parykker, kontaktlinser, trusser, oppustelige effekter, sminke, øjenvipper, strømper og andre engangsartikler.

 

Varens stand, når du sender den tilbage:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den egentlig i brug. Af hygiejniske årsager bortfalder returretten, hvis du afprøver strømper, lingeri, sminke eller parykker 


Reklamationsret

Der er 2 års reklamationsret på alle produkter. Dette betyder, at du kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af situationen. Dette betinges af at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Har du modtaget et ødelagt kostume, et kostume med en plet, forkert vare e.l., så skal du kontakte os med det samme, enten på tlf. 89 93 82 10 eller e-mail til info@temashop.dk / temashop@temashop.dk . En reklamation inden 2 måneder, efter manglen er opdaget, er altid inden "rimelig tid"

Du skal desuden sende et billede af fejlen til temashop@temashop.dk. I denne mail vedhæfter du billede/r, skriver dit ordrenummer og hvornår du skal bruge varen.
Vælger du, at bruge varen selvom der er en fejl på den, kan vi ikke tage det retur eller bytte det efterfølgende. Vælger du at sende varen retur uden at have kontaktet os inden, refunderer vi ikke dine fragtomkostninger. I nogle tilfælde vil det nemlig ikke være nødvendigt at returnere produktet. Derfor skal du kontakte os med det samme, hvis du har modtaget et produkt med fejl på og afvente vores tilbagemelding.
Vi skal ALTID bruge billeddokumentation.

Bemærk at de fleste af vores produkter er lavet af billigt materiale og kan derfor oftes kun anvendes 1-2 gange.


Vi anbefaler at du altid kigger dine varer igennem straks efter modtagelse og at der reklameres indenfor rimelig tid.

Online Dispute Resolution

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på mail hurtigst muligt. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle på temashop.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.


Personlige oplysninger

For at du kan bestille varer, skal du oplyse eller registrere dig med følgende oplysninger:
• Navn
• Adresse
• Telefonnummer
• E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Oplysningerne afgivet til Temashop.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Når du er registreret hos Temashop.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Personoplysningerne registreres hos Temashop ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Direktøren og de ansatte for Temashop ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på temashop.dk er : Daniel Diness Andersen. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.


Cookies
På temashop.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på temashop.dk hvilket betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere temashop.dk.

Fakturabetaling

Med ViaBill flex kan du købe dine varer nu og her og betale om 14 dage. Endda rentefrit. Det er sikkert og helt enkelt. Vi sender varen, og kort efter modtager du en opkrævning fra Viabill på den mail, som du har valgt. Af sikkerhedsmæssige årsager, bliver du bedt om at identificere dig med Nem-ID, så du bør have dit nøglekort klar, hvis du vælger ViaBill.

Ved ViaBill som betalingsvalg: Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail. Betalingen kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold.

Gebyrer og transaktionsgebyr, som bliver pålagt køber:

Transaktionsgebyr: 1,95% af ordrebeløb

Ekspeditionsgebyr: kr. 10,- pr. transaktion


Har du spørgsmål i forbindelse med brug af VIABILL (Opkrævning / rykker) så kontakt dem endelig via http://www.viabill.dk/henvendelse

 

Prisgaranti

Prisgaranti er en ordningen, der sikre dig den bedste pris. Alle vores produkter er omfattet af denne ordning.

Ønsker du at benytte vores prisgaranti er kravet, at konkurrentens side er danskejet og at de er lagerførende på det eksakte produkt.

Har du fundet produktet billigere et andet sted? Kontakt vores kundeservice og vedhæft linket. Vi vil sørge for, at produktets pris bliver matchet.

Processen kan gøres hurtigere; hvis du allerede nu, laver bestillingen til normalprisen og derefter kontakter kundeservice på info@temashop.dk med ordrenr. og link.

Vi vil derefter kreditere differencen.

Handler I med B2B / Engros?

Vi sælger typisk til private kunder, men er altid imødekommende for forespørgsler.

Står du og skal bruge et større antal varer til f.eks. en hel klasse eller en event, så kan du kontakte os på info@temashop.dk eller telefon 89 93 82 10 og få et godt tilbud. Send os en mail med en liste af den/de varer du ønsker (angiv varenummer x antal) samt lidt info om eventet, og så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Til større events og lign. kan vi også skaffe specialvarer hjem fra andre leverandører, ligesom vi også kan tilbyde at lave specialproduktioner til f.eks. forlystelsesparker.

Har I prisgaranti?

Vi sikrer dig altid den bedste pris på alle varer, som du kan findepå hjemmesiden.

For at sikre en fair sammenligning, skal prisen vi matcher opfylde disse enkle krav:

Varen skal være på lager i butikken, hvor du fandt varen og alle varer skal være fra samme webshop. Derudover skal varen være i samme størrelse.

For at gøre brug af prisgarantien skal du kontakte vores kundeservice senest 14 dage efter du har modtaget din vare. Dokumentationen kan være et link eller lignende.

Prisgarantien gælder varer, der er tilgængelige, og dermed ikke ved kø-tilbud, pakketilbud og/eller ved tilbud med begrænsede antal/tid.

Prisgarantien gælder ikke tilbud, der kræver medlemskab, såsom en indkøbsforening eller nogen form for betaling for at få adgang til tilbuddet.

Prisgarantien omfatter udelukkende varer omfattet af danske regler for moms, told, garanti og forbrugerbeskyttelse.

Du kan ikke kombinere vores prisgaranti med andre rabatter.


Skulle du mod forventning finde samme vare på lager til en lavere pris i en dansk butikskæde eller dansk onlinebutik, betaler vi differencen til dig. For at gøre brug af denne service skal du kontakte vores kundeservice senest 14 dage efter du har modtaget varen. Vi skal bruge dokumentation for prisen før prisgarantien kan udnyttes, derfor bedes den sendes i form af et link eller lignende.

Har I sikker nethandel?

Vi overholde alle vedtægter indenfor nethandel og marketingloven - derfor har vores webshop også det blå e-mærke, som kan ses nederst på siden..

Ordrebekræftelse / Faktura

Ordrebekræftelse
Når din bestilling er modtaget, sender vores system en ordrebekræftelse til din e-mail. Hvis denne skulle udeblive eller du af andre årsager ikke har denne længere, kan du altid kontakte på info@temashop.dk og bede om at få en ny tilsendt.

Faktura
Når vi har behandlet din ordre, modtager du en ny e-mail med en faktura. Laver du din ordre i weekenden, vil du højst sandsynligt
først modtage denne i løbet af mandagen. Skulle den udeblive, kan den også hentes ved at logge ind på din konto eller du
kan kontakte os på info@temashop.dk og få fremsendt en ny. Ønskes en faktura fremsendt med alm. post koster dette 19,00 kr.

Hvad bruger I mine personlige oplysninger til?

For at du kan bestille varer, skal du oplyse eller registrere dig med følgende oplysninger: 
• Navn 
• Adresse 
• Telefonnummer 
• E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Oplysningerne afgivet til Temashop.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Når du er registreret hos Temashop.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Personoplysningerne registreres hos Temashop ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Direktøren og de ansatte for Temashop ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på temashop.dk er : Daniel Diness Andersen. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Hvilken størrelse skal jeg vælge?

Kostumerne findes kun i de størrelser, som er vist inde på produktet. Er du tvivl omkring størrelserne henviser vi til vores størrelsesguide, hvor du finder mål og størrelser.

Er du i tvivl om, hvilken størrelse du skal bruge i kostumet, henviser vi til vores størrelsesguide, hvor du finder mål og størrelser. Ligger du mellem 2 størrelser i et kostume og er i tvivl om kostumet er stort eller lille i det, anbefaler vi, at du køber kostumet i de 2 størrelser, som du ligger midt imellem. Derefter sender du det kostume retur som enten var for lille eller for stort og får dine penge tilbage for det returnerede kostume.

Hvad indeholder kostumet?

Hvis du vil vide, hvad der er inkluderet i kostumet, kan du finde information om dette i beskrivelsen til højre for billedet. Øverst står der "pakken indeholder" samt en liste af det/de genstande man får med. Vi viser ofte kostumerne med relevant tilbehør, for at skabe et bedre helhedsbillede. Derfor oplyser vi altid, hvad man får med i teksten.

Er du stadig i tvivl om, hvad der følger med, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 89 93 82 10 eller sende en mail på info@temashop.dk .

Hvad er kostumet lavet af?

De fleste kostumer er lavet af polyester for at holde priserne så lave som muligt. Men du er altid velkommen til at spørge os angående et konkret kostume, så vi kan undersøge det for dig.

Kan jeg vaske kostumet?

Vi anbefaler altid, at vores kostumer bliver afleveret på et renseri. Med en maskinvask eller en håndvask kan du risikere, at ødelægge kostumet.

Oftes kan vores kostumer bruges 1-2 gange - alt efter behandlingen af det.

Står der oplyst i kostumet at det kan vaskes, anbefaler vi stadig at sende det til rens og fraskriver os alt ansvar hvis du alligevel selv vasker den.

Der er ofte meget overskudsfarve i kostumerne og det vil derfor oftest smitte af.

Har i en butik?

Vi har i Maj 2016 slået dørene op for en butik, som ligger i stueetagen på Østerskovvej 2. Her står vores smilende personale klar til at hjælpe. Der er et spændende udvalg af vores mest populære kostumer og tilbehør, samt sæsonrelaterede varer man kan købe - og der er prøverum til at se om kostumet sidder godt.

Hvis man har et meget specifikt ønske til varer, anbefaler vi dog stadig, at man laver en bestilling på forhånd. Vælger du afhentning som leveringsform, vil ordren blive pakket og lagt klar til dig i butikken.

Butikken har åben onsdag 13-16, torsdag og fredag fra 13 til 18, og lørdag fra 10 til 14

Kan jeg få noget mere med min ordre?

JA - hvis du er hurtig!

Det kan godt lade sig gøre at få nogle flere ting med ordren, såfremt din anden ordre ikke allerede er pakket.
Skal du have noget mere med skal du kontakte kundeservice på tlf. 89 93 82 10 eller på info@temashop.dk,
så sætter vi din anden ordre på pause, så den ikke bliver pakket og afsendt.

Du skal så lave en ekstra bestillling på de varer du vil have med og vælge "Afhentning" i leveringsform. Derudover
skal du huske at angive i kommentarfeltet, at det er en tillægsbestilling samt ordrenummeret på din anden bestilling.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Ved returnering af ordre, går der typisk 1-10 hverdage før din ordre vil blive krediteret. Såfremt vi ikke har fået trukket
pengene, kan det ske at vi sletter betalingen istedet. I forbindelse med slettede betalinger kan man på debitkort
opleve at bankerne / Nets nogle gange holdet reservationen i op til 28 bankdage.
Du skal kontakte din bank for at få denne reservation slettet.

Hvor hurtigt kan i levere?

Hvis valgte produkter er markeret med "dag-til-dag levering" og du laver din bestilling man-fre inden kl. 14, vil du modtage ordren den efterfølgende hverdag*. Har du valgt varer fra fjernlager er leveringstiden 3-4 arbejdsdage, vælger du en bestillingsvarer er leveringstiden 3-7 hverdage.
*97% er fremme den efterfølgende hverdag, gælder ikke Bornholm og andre ikke brofaste øer.

Vent venligst...

Continue shopping or View cart & checkout